0,00 €

No products in the cart.

13+1 υγιεινά σνακ για θηλάζουσες μαμάδες

Ως νέες μαμάδες πλέον, και μάλιστα θηλάζουσες, χρειάζεται να προσέχετε τι τρώτε και πόσο τρώτε. Οι ανάγκες του σώματος σας μπορεί να διαφέρουν από εκείνες κατά την περίοδο της εγκυμοσύνης, ωστόσο, ακόμα και τώρα είναι σημαντικό να τρέφεστε σωστά και θρεπτικά.

- Advertisement -

Πέρα όμως από τα βασικά γεύματα μέσα στην ημέρα, υπάρχουν και τα σνακ τα οποία συχνά συγχέουμε με επεξεργασμένα τρόφιμα, πλούσια σε ζάχαρη, λιπαρά και αλάτι. Ωστόσο, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει απαραίτητα.

Υπάρχουν και τα σνακ εκείνα τα οποία είναι πραγματικά υγιεινά και άκρως θρεπτικά για όλους μας, και πόσω μάλλον για τις θηλάζουσες μανούλες.

Δείτε παρακάτω μερικά δυναμωτικά και ισορροπημένα σνακ τα οποία μπορείτε να προσθέσετε στην καθημερινή σας διατροφική ρουτίνα:

  1. Βρώμη με γάλα – αντί για νερό. Προσθέστε στο μείγμα μισό κουταλάκι του γλυκού άγλυκο κακάο, λίγο μέλι και συνοδέψτε με ψιλοκομμένα φρούτα.
  2. Μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης με 2 κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο, αμυγδαλοβούτυρο, ηλιόσπορους, σταφίδες, κομματάκια μπανάνας ή φρέσκα βατόμουρα.
  3. Δημητριακά χωρίς προσθήκη ζάχαρης, με γάλα της επιλογής σας
  4. Σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης, στήθος κοτόπουλο, μουστάρδα, ντομάτα και μαρούλι
  5. Μια φέτα ψωμί του τοστ ολικής άλεσης με 1/4 κούπας cottage cheese και 2-3 φέτες αβοκάντο
  6. Edamame με λίγο χοντρό αλάτι
  7. Γιαούρτι με 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι ή άλλο γλυκαντικό της επιλογής σας (όχι ζάχαρη) και 1/2 κουταλάκι του γλυκού βανίλια υγρή. (Προσθέστε μούρα για περισσότερη νοστιμιά)
  8. Pop corn με τριμμένη παρμεζάνα
  9. Ένα μπολ με τόνο σε νερό, 6 κρακεράκια ολικής άλεσης και μια κόκκινη πιπεριά κομμένη σε κυβάκια
  10. Σπιτικές μπάρες χωρίς προσθήκη ζάχαρης
  11. Κρεμώδες milkshake με μια ώριμη μπανάνα, 1 κούπα γάλα, 1 κουταλιά της σούπας άγλυκο κακάο και ό,τι γλυκαντικό επιθυμείτε (Προσθέστε μερικά παγάκια, πολτοποιήστε στο μπλέντερ και απολαύστε)
  12. Τορτίγια με λίγο τυρί τσένταρ και baby καρότα
  13. Γιαούρτι με 1/2 κούπα δημητριακά ολικής άλεσης χωρίς ζάχαρη, 1/4 κούπας αποξηραμένα φρούτα και 2 κ.τ.σ ηλιόσπορους ή ψιλοκομμένους ξηρούς καρπούς
  14. Ένα βραστό αβγό μέσα σε πίτα ολικής άλεσης με σπανάκι και 1/4 κούπας άπαχο τυρί

Καλή απόλαυση!

- Advertisement -

Φωτεινή Ανδριάνα Σταμογιώργου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ